2014. április 30., szerda

Japán 4. rész

Sziasztok!Olvassátok el ezeket a blogokat is:) http://newhomejb.blogspot.hu/  és  http://5sostortenet.blogspot.hu/

 A kis követős hadműveletünk óta,eltelt 3 nap,ezalatt a három nap alatt agyaltam,hogy mi legyen Bendegúzzal.Nap végére azt sem tudtam,hogy fiú vagyok-e vagy lány,annyit gondolkodtam...úgy terveztem,hogy ma igenis CSAK a fiúra fogok koncentrálni...
  Reggeli után elmentem szerelmem kedvenc helyére,a bárba.Itt lógtak a haverjai és a szurkoló csapat hölgyei is.A bár felé vettem az irányt...céltudatosan indultam el,de az épület ajtaja előtt elbizonytalanodtam.-Biztos bemenjek?  -Mit fog szólni?  -Hogy reagál majd?-Effajta gondolatok jártak parányi agyamban.Nem volt időm tovább gondolkodni,mert valaki kinyitotta a bejáratot.A fiú meglepődve nézett rám,de beengedett.Bendegúz a biliárd asztalnál volt,egyenesen felé vettem az irányt.A tenyerem rémesen izzadt,a hasamban a pillangók előjöttek és fejvesztve repdestek.
-Szia,Bendegúz!-mondtam "magabiztosan" (vagyis annak akartam tűnni)
-Szia,Lili!Há te?-kérdezte vidáman.
-Áhh,én csak dumálni jöttem...
-Na jó,bökd ki mit szeretnél-mondta nevetve. (tudta,hogy nem azért jöttem,ooo olvadook)
- Ahhw.Na jó...Én csak arra szerettelek volna megkérni,hogy megtanítanál-e focizni?
-Ömm...hát megtaníthatlak...Mikor? (Nem hittem,hogy ilyen hamar beleegyezik)
-Ma?
-Jó,akkor majd felcsöngök a szállásotokra...-mondta komoly arckifejezéssel.
Bólintottam és már indultam is vissza a szobámba...vigyorogtam mint a tejbe tök,kicsit sem nézhettek hülyének.De megnyugodtam...- ÚRISTEN *.* focizni fogok a hercegemmel yeeeee - kb. így érezhettem magam,miközben sétáltam át a parkon.
  Dél fele megcsörrent a kapucsengő. (tudni illik,hogy a szálláson az is volt...fura mi?!) Épp a fürdőben voltam és megállt bennem az ütő.Előjöttek a reggeli érzések.De visszaeszméltem a való éledbe,s rájöttem,hogy nem örökké csöng az a csengő...fel is kéne venni.
   -Tudsz egyáltalán valamit a fociról?-kérdezte a parkban Bendegúz.
-Perszeee...-mondtam vidáman. (Nem,semmit,ajjj)
-Szóval nem tudsz semmit.-mondta kacagva.
-Nem igazán...
-Akkor kezdjük is el.  Egész délután csak fociztunk,mit mondjak,jó érv volt...
   Már 19:00 óra volt,mikor elkezdtünk a füves területen át,sétálni.Nagyon jól éreztük magunkat...egy kicsit megálltunk a hold fényénél és egymásra néztünk.A szeme gyönyörűen csillogott.Én még beszéltem,de ő magához húzott,eleinte megijedtem.Egyre jobban húzott magához,míg végül elcsattant az első csók...tudtam,ha ez megtörténik,azután rám se hederít majd.De nem így volt...
-Most ennek mi értelme volt?Hogy utána eldobj?-eltoltam magamtól és mérgesen ráförmedtem.
-Nem,én most komolyan veled szeretnék lenni.-mondta a fiú,s magához húzott.A tekintetünk találkozott és éreztük,hogy megbeszéltük.


Lily :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése