2014. február 21., péntek

4. rész-A nagy találkozás!

   Reggel kilenckor hallom,hogy csörög a mobilom,felveszem.Beleüvölt egy sipító hang:-Hallo Lilii,én vagyok Nelli.Elmegyünk ma a plázába ruhát venni?!
-Jó reggelt neked is!Aha,most?-mondtam fáradtan és berekedten.
-Igen.Öltözz, már itt vagyok a házatok elött.SIESS!!!-üvöltötte bele a legjobbam. (neki is most szent este délelötjén kell elmenni vásárolni) Már az ajtónál álltam félig készen,mikor lenézek és látom....hogy csak egy harisnya van rajtam.Vissza az emeletre,gyors felkaptam a nacim és már mehettünk is.
   Nelli meg én 2 órán keresztül próbálgattuk a ruhákat,míg én egy sapkát vettem+egy inget,Nelli meg egy karácsonyi ruhát+piros kontaklencsét.Kijöttünk a boltból és Nelli megtorpant és így szólt:-Lili,ott van...a fiú...Svájcból..!-dadogta zavartan.
-Ki,hol?-kérdezősködtem,de csak újjal mutogatást kaptam tőle.(MOND MÁR MEG HOL VAN ááhhhww)A fiú egy lánnyal volt meg egy haverjával.Nelli megfogta a kezemet és húzott a fiú után,hogy kövessük.Én engedelmeskedtem és mentem utána.1 órán át követtük őket,míg le nem buktunk.Egy pillanatra nem figyeltünk és csak arra lettünk figyelmesek,hogy valakibe belemegyünk,miközben azt tárgyaljuk,hogy mi történt Svájcba.
-Jajj,annyira sajnálom.-mondta a fiú vagyis Milán.
-Semmi gond,a mi hibánk...nem figyeltünk-mondtam.
-Hé téged ismerlek,te vagy Nelli,ugye?Veled síeltünk Svájc hegyein.-mondta Milán boldogan.
-Szia,igen.Nem hittem,hogy megismersz.Hát te?-mondta Nelli két pirulás közben.
-Én csak a barátaimat kísértem el.Jöttök velünk a kávézóba?-kérdezte Milán.
-Igen...vagyis nem...aha megyünk-végre kinyőgte a választ a hős szerelmes.
   A kávézóban egyfolytában egymással beszélgettek,ügyet sem vetve ránk.A lány aki velük volt,gyílkosan nézte Nellit,(kezdem azt hinni,hogy Nelli egy préda a csaj számára)mivel nem foglalkozott vele senki.Hazafele menet barátnőm csak a fiúról tudott beszélni.Azt hittem,hogy ott halok meg.(ez olyan nyálas,még én se vagyok ilyen)
-Hát valami elbűvölő,olyan jól kijöttünk...nem Lili?!-kérdezte a legjobbam.
-Nagyon jól kijöttetek.De az a Mirtill nevű lány nem vette túl jól,hogy ti ennyire jól elvagytok.-mondtam.Nell háza elött egy fekete alakot láttunk,egy női alak volt.Közelebb mentünk és láttuk már ki az,a mű szempillájáról felismerhető volt.Mirtill.Idegesen jött felénk és a mellettem lévő lány fele kezdett motyogni.
-Na idefigyelj kicsi,pici sí partner.Ha elmered venni az ÉN Milánomat nem állok jót magamért.Figyelmeztetlek.-mondta nagyon idegesen Mirtill.És eltotyogott a magassarkújába mellettünk.
    Este, mikor már vége lett a karácsonyi vacsorának,hallom,hogy kopognak.Kinézek és látom Nellit a cuki ruciába,ajándékkal a kezében.A rucit a plázába vettük:)
Lily :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése