2014. február 20., csütörtök

1. rész -Udvari Bakik!!!

Nevezzem ezt a napot életem legjobb vagy legrosszabb napjának?Hát nem is tudom...Érdekel?Vidd lejebb a tekinteted és tá dáá!

    Az iskola udvarára mikor kiléptem Nellivel és Evelinnel a legjobbjaimmal,az arcomat megcsapta a tavaszi hideg fuvallat.Láttuk ahogy a 8-os fiúk fociznak és Ottó egy gyors fejbólintással köszönt a labda után futkosó fiúk között.És egyszer csak megakadt a tekintetem egy zöld pulcsiban lévő fiúra,kinek barnás fekete haja volt, és csillogó szemei.Na kire gondolok?Bemutatom nektek Bendegúzt,ő az én nagy szerelmem...kinek a közelébe nem tudok férkőzni.
-Hé Lili ott van Benőőő!-szólalt meg gúnyosan Evelin.
-Haggyatok már vele...oh láttad milyen édesen fut oooh-szólaltam meg két olvadás között.
A lányok gyúnyosan nevetgéltek és utánozgattak....miközben én csak álltam és néztem,hogyan rugja azt a félig kopott labdát.(valljuk be nagyon édesen focizik)
     Következő szünetben is kimentünk.Bendegúz,egy nagy croissan jött ki és úgy focizott tovább.A lányok megint elvetették a poént,újra és újra -.- Mikor a kosár pálya fele repült a labda, ahol mi is voltunk (épp felénk),Benő odajött a kis fához és onnan nézett minket.Azt a hatalmas croissant miközbe ette azt nézte,hogy mi milyen szerencsétlenül rugdossuk egymást (hát persze,Evi elkezdte és folytattuk).Mikor befutott a suliba,úgy futott mint egy gazella....elég röhelyes volt.
-Nézd Lili,fogtunk neked egy veszett gazellát!!!hahaaa-röhögve mondta Evi.(eküszöm egyszer még én fogok a halálos ágyánál röhögni)
    Következő szünetben a bénázásom miatt sajnos belebotlottam Bendegúzba.(mondtam,hogy ügyetlen is vagyok?)Nyertünk egy pályázaton,és a nyeremény egy torta volt.Kivittük az udvarra,mivel az egész osztályunk ott volt.Én vittem a fiúkhoz a tortát,mikor jött a labda felém,én felugrottam....a bokám megcsuklott és a torta mögém repült.(szegény bokám és mögöttem álló ember aki el akart kapni)Még nem tudtam ki volt mögöttem,hátranézek és......Benő.Tiszta torta volt.
-Hé Lili,az oviba nem tanították meg hogyan járj?!!-dobta oda ezt a mondatot Krisz.
Segíteni szerettem volna,de Benő már kapott segítséget a haverjaitól.Berohant és nem láttam aznap már.   

Egy kép mikor megrémülnek osztálytársaim:
Lily :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése