2014. február 21., péntek

3. rész-Téli szünet 2.(Nagy békülés)

A tegnapi napot a szobámba töltöttem,a nagy bűntudat miatt.Reggel mikor kinéztem az ablakon,megláttam,hogy éjszaka leesett a hó.A nagy felindulásomban,gondolkodás nélkül fogtam a kabátomat,kirohantam az ajtón,a bejáratot résnyire nyitva hagyva.Körülbelül fél órát lehettem kint,iszonyúan jól esett a friss levegő.Mikor beléptem a házba,mamát szomorúan találtam Mr.Nyam egyik játékával a kezében.
-Mama,mi történt?Hol van Nyam?!!-kérdeztem aggódva.
-Már fél órája nincs meg.Te nem láttad?Kerestem de nem leltem meg.Segíts te is keresni Lilike.-mondta könnyes szemmel.Szótlanul felmentem a szobámba és gondolkodni kezdtem.Mikor kinéztem az ablakon minden leesett,mintha fejbevertek volna beugrott,befelé jövet csodálkozva láttam a résnyire nyitott ajtót.(az ajtón szökött ki Nyomi)Szó nélkül kirohantam a házból és keresni kezdtem.Két óra múlva teljes elkeseredésemben az öreg tölgy fele néztem,ahol megláttam.Oda futottam és mikor észrevettem,hogy nem tud lejönni a fáról,nagy nehezen levettem.Életemben először éreztem azt,hogy hálás nekem,azt hiszem kibékültünk. (legalábbis egy időre:D)


A nagymamám nagyon hálás volt.Éreztem,hogy már nem haragszik a bögre miatt.

Lily :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése