2014. február 25., kedd

6. rész-Akkor ez most randi?♥♡

   Ez a nap is egy átlagos napnak indult...de nem az lett.Nagy meglepetésemre minden máshogy alakult mint vártam.Végree!Úgy gondoltam,hogy ma a kockulásnak fogok élni,mint Evelin.A suliban egyből ki is ültünk a kedvenc padunkra és már nyomkodtuk is a telefont.(kedvenc játékomat játszottuk:Flappy Bird)A játékba merülve egy mély hang ütötte meg a fülemet.(hozzám szóltak vagy kihez?!)Hunyorítva felnéztem egy fekete alakra,aki pont a nap előtt állt.Nem tudtam kivenni az alakból,hogy ki is lehet az,míg arrébb nem állt.Mikor megláttam:"szó bennszakad,hang fennakad,lehelet megszegik".Nagy meglepetésemre ♥♡Bendegúz♥♡ állt előttem nagy vigyorral a képén.(jajj miért jött ide?Biztos valami rossz miatt)
-Sziasztok!Mivel játszotok?-kérdezte Benő (nem rosszat akar mondani,ááá...de zsíír)
-Hali!Flappy Bird-el,-mondtam zavartan és próbáltam nem elpirulni.
-Az tök jó játék,kár,hogy nem tudok vele játszani.Segítenél nekem Lili?!-mondta a fiú (megkért,hogy segítsek neki,úristeen.Meghalok...) -Segíthetek ha akarod.Mikor?-kérdeztem.
-Ma,suli után a parkban?15:00-kor?-kérdezte Benő. -Jó rendben,akkor találkozunk a parkban-mondtam.♥♡Miután elment a fiú,megállt körülöttem a világ.Evi csak nézett nagy kerek szemeivel,egy "mi van?" kifejezéssel az arcán.Egész nap a délutánt vártam.Sajna a sulis rucimba mentem.
   Elérkezett a délután.Lassan átsétálva a parkon leültem egy padra és ott vártam.Azon járt az eszem,hogy biztos eljön-e.Mikor megérkezett leült mellém és elkezdtünk játszani.Ő persze furcsán nézett rám,hogy honnan is tudom mind ezt.Közben nagyokat nevettünk az ő bénaságán.2 órát töltöttünk együtt.Mielőtt hazakísért volna,még beugrottunk egy fagyira és hazafele vettük az irányt.Mikor elérkezett a búcsú ideje, ily szavakkal illetett:
-Köszönöm,hogy segítettél megtanulni a játékot.-mondta elismerően.
-Nincs mit.-mondtam és elpirultam (ajj ne már,nem tudtam megállítani az érzéseimet)Ekkor közelebb lépett hozzám és.....gyors hátrébb léptem mielőtt megtörtént volna.Nem szerettem volna elsietni...de a lényeg,hogy kedvel.Hosszasan néztem amint elkanyarodik az utcánkban.
   Este sokat gondolkodtam,hogy holnap mi is lesz.Talán úgy tesz mintha meg sem történt volna?Vagy köszön nekem?Miközben tanakodtam pittyegés ütötte meg fülemet:jött egy e-mail.Bendegúz küldött valamit.Azt írta:Köszönöm még egyszer,hogy segítettél.És valaki lefotózott minket,tessék itt a kép:----Annyira boldog voltam,a fellegekben éreztem magam.
A kép amit Benő küldött:♥♡
Blogok,melyeket érdemes átfutni:http://ujeletextrakkal.blogspot.hu/ http://naplomablogon.blogspot.hu/   http://minikritikak.blogspot.hu/

Lily :)

  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése